Karoseria i silnik - co z nimi zrobić?

zewnętrznego, bardzo ważny jest oczywiście stan techniczny danego pojazdu i jeśli chcemy, by był on dobry, konieczne będzie częste serwisowanie auta w sprawdzonych zakładach mechanicznych. Najlepiej oczywiście będzie, jeśli znajd

Dodane: 14-07-2016 10:27
Karoseria i silnik - co z nimi zrobić?

Czy konieczne jest regularne serwisowanie auta?

Aby samochód zachował sprawność przez wiele lat, warto odpowiednio się nim zajmować w każdej sytuacji. Oprócz jego wyglądu zewnętrznego, bardzo ważny jest oczywiście stan techniczny danego pojazdu i jeśli chcemy, by był on dobry, konieczne będzie częste serwisowanie auta w sprawdzonych zakładach mechanicznych. Najlepiej oczywiście będzie, jeśli znajdziemy sprawdzone miejsce i będziemy trzymać się go przez cały czas. Dzięki temu konkretni specjaliści będą wiedzieć jak zająć się naszym autem, a w ten sposób zawsze będzie ono gotowe do użytku. Regularne serwisowanie samochodu pozwoli nam uniknąć problemów oraz sprawi, że nie będziemy musieli szybko zastanawiać się nad zakupem nowego pojazdu.


Które części zamienne będą najlepsze dla samochodów?

naprawy samochodów zdarzają się każdemu, jednak nie wszyscy z nas wiedzą jak należy podchodzić do takich czynności, aby były one wykonane prawidłowo. W każdym przypadku konieczna może być oczywiście inna czynność, jednak każdorazowo trzeba będzie zatroszczyć się o pewne niezbędne elementy, które pomogą nam uzyskać pożądany przez nas efekt. Jednym z najważniejszych czynników, które będą miały na to wpływ, są oczywiście odpowiednie części zamienne do naszych pojazdów i zdecydowanie w każdym przypadku należy wybierać tylko te sprawdzone, pochodzące od najlepszych producentów. Decydując się na takie elementy, zyskamy pewność, że cała naprawa przebiegnie bez komplikacji a nasze auto zachowa sprawność na długi czas.


Urządzenie biegu jałowego

Urządzenie biegu jałowego pozwala na wzbogacenie mieszanki w momencie kiedy przepustnica znajduje się w położeniu spoczynkowym. Podczas biegu jałowego silnika, kiedy kierowca nie naciska na pedał przyspieszenia przepustnica jest prawie całkowicie zamknięta. Pozostaje tylko niewielka szczelina dla przepływu dawki mieszanki pozwalającej utrzymać obroty silnika na poziomie 800-900 obr/min. Prędkość przepływu powietrza jest na tyle mała, że z rozpylacza znajdującego się w gardzieli nie jest podawana wystarczająca ilość paliwa i mieszanka jest zbyt uboga. Kanalik, którego ujście znajduje się w przelocie gaźnika, tuż przy brzegu zamkniętej przepustnicy, pozwala na wzbogacenie mieszanki. W położeniu spoczynkowym przepustnicy powietrze płynie z największą prędkością koło jej brzegów co powoduje zasysanie paliwa z kanalika urządzenia biegu jałowego. W momencie kiedy przepustnica zacznie się otwierać prędkość powietrza spadnie w rejonie przepustnicy (powiększy się przekrój kanału powietrznego w tym miejscu) a wzrośnie w rejonie gardzieli. Dlatego paliwo przestanie wypływać z kanalika wzbogacającego mieszankę, a pracować zacznie główna dysza w zwężce.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ga%C5%BAnik