Printing at home, in the office or on the job

zjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, cz

 Printing at home, in the office or on the job

Ulotki, wizytówki, szyldy - tak, są potrzebne

Bez gadżetów reklamowych ani rusz. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz jakiś sklep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, czy wciskać im wizytówki. Dobrze, żeby dać ludziom znać, że tutaj, o tak - właśnie tutaj, jest nowy sklep z fajnymi ciuchami. Albo solarium. Albo sklep z winem. Albo... No, dopiszcie sobie cokolwiek.


Specialist printing

Printing is not only printing leaflets, business cards or large banners - it also prints other, necessary materials such as: stickers, self-adhesive letters or labels. In principle, everything that comes out of the printing house can be included in the category of printing.

There are plants specializing in the production of only a specific group of printed materials: eg leaflets, or only large-format printing. However, this results from a simple thing: for every type of printing you need to have the right machine, and these take up space and cost a lot. That is why printing plants limit the amount of services provided.


Basics of print advertising

Almost every company needs certain printed articles, or if you prefer printing. Leaflets, banners or posters are the main means of advertising for many companies, especially for local and small ones.

Well designed leaflets or business cards can attract many customers, and badly made to scare away and discourage our brand, company or product. Therefore, it is necessary to pay special attention to the quality of these materials, also in terms of technology of doing these things in the printing house.