Na temat: usług poligraficznych

c w marketingu?Jak działa reklama?Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmio

Na temat: usług poligraficznych naklejki reklamowe
Na rynku mamy dostępnych wiele środków reklamy, dla przykładu , które można zamówić w w pracowniach reklamy i przyklejać je na przedmioty. Jakie jeszcze materiały drukowane mogą pomóc w marketingu?

Jak działa reklama?

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.

Czasami reklama występuje w formie ukrytej ? np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat ? co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.

Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy ? np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca ? co jest na pograniczu reklamy i korupcji.

Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.

Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.

Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam ? reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama#Dzia.C5.82anie


Szeroki temat poligrafii

Poligrafia to bardzo szeroka dziedzina w której skład wchodzi wiele usług i zagadnień związanych z grafiką, publikacja treści, drukiem i wiele więcej. Nic więc dziwnego, że dobrych specjalistów z tej dziedziny jest niewielu i są rozchwytywani na rynku pracy.

Oczywiście jest to praca dość odpowiedzialna, niezależnie od stanowiska, na którym dana osoba pracuje. Należy pamiętać, ze wszystkie prace są tworzone pod większe lub mniejsze publikacje. Kiedy chodzi o nakłady liczące tysiące sztuk to presja jest jeszcze większa, a przecież za każdy błąd w takim druku trzeba kłaść własną głowę, ze wszystko będzie w prządku.


Najpopularniejszy rodzaj druku

Druk offsetowy to najpopularniejszy rodzaj druku w dzisiejszej poligrafii. Co prawda ma wiele odmian i stosuje się różne techniki i materiały (farby, papier). Główny podział to druk na zimno, gdzie farba utrwala się poprzez wsiąkanie w papier. Podczas gdy offset 'na gorąco' gdzie zadrukowana wstęga papieru przechodzi przez tunel suszący.

Klasyczny offset (wodny) wiąże się z użyciem wałków wodnych i powierzchni hydrofilowe i hydrofobowe, jednak rezygnuje się już z tej metody ze względu na trudność w uzyskaniu dobrego balansu środowiska wodnego i farby olejnej.

Następcą tej metody jest druk offsetowy bezwodny gdzie zamiast wody stosuje się formy silikonowe.