Czy Twoja firma potrzebuje strony?

czy warto inwestować w stronę firmową?Kim jest webmaster?Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW

Czy Twoja firma potrzebuje strony? Tworzenie stron www dla biznesu Łódź
to jedna z prężnie zmieniających się branży internetowych. Prawie prawie każda firma ma witrynę w sieci, a świeżo powstałe chcą ją jak najszybciej założyć. Jednak czy warto inwestować w stronę firmową?

Kim jest webmaster?

Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster


Rzetelność stron internetowych

Internauci dużą wagę przywiązują do rzetelności stron internetowych. Jeżeli zauważą kilka razy, że na jakiejś stronie zostały zamieszczone nie sprawdzone informacje, mogą zaprzestać wchodzenia na nią i wybiorą sobie jakąś inną stronę, poruszającą taką samą lub podobną tematykę. Swoją własną specyfikę pod tym względem posiadają strony informacyjne, na podstawie których internauci wyrabiają sobie własny pogląd na świat.

W gąszczu różnych stron internetowych ważne jest, aby zostały one stworzone według przyjętego wcześniej planu i posiadały słowa kluczowe adekwatne do swojej tematyki. Tylko w takim wypadku jakaś strona internetowa pozostanie popularna przez dłuższy okres czasu, a internauci chętnie będą na nią wchodzili.


Geneza E-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny